L’arma invisible: el paper de les epidèmies en la conquesta d’Amèrica Publicat el 15 de març de 2021 La conquesta d'Amèrica en mans dels europeus i la consegüent subjugació de la població nativa va trobar-se lligada a diversos motius i processos. En especial, hi ha una casuística que permet entendre la disminució de la massa indígena en la mesura i rapidesa que va ser: els agents patògens transportats pels mateixos espanyols al continent americà. La ràpida expansió de les epidèmies, que afectaven sorprenentment de manera voraç a la població nativa i no a la inversa, va convertir-les en l'arma inesperada més eficaç pels europeus.
Article Allò que Thatcher s’endugué: els orígens de l’estat del benestar britànic Publicat el 15 de juny de 2016
Article De la Unió de Corones al Dret de Conquesta (segles XV-XVIII) Publicat el 30 de setembre de 2017